İlk bebeğim kızdı hamile miyim, değil miyim ? unutuyordum.. midem bulanmadı, istifra etmedim ,herşeyi yedim içtim ekşili şeyler istiyordu canım.. o kadar rahat bi hamilelik yaşadım karnım çok aşırı şişmişti ve sivriydi ya erkek sanıyorlardı yada ikiz malesef tahminlerde tutmadı🙂 şimdi yine hamileyim 25+3 kzım olacakmış %100 dendi bu seferde midem bulanmadı istifra etmedim ama az da olsa birkaç yemekten tiksindim canım ilk 3 ay hiç yemek pişirmek istemedi kokulara karşı çok aşırı hassasım sigara içen biriydim hamilelik öncesi o kadar iğrenç kokuyor ki anlatamam.. Oje aseton kokuları vs çok etkiliyor.. karnımda ayrıca daha yayvan ve göbeğim aşağıda çokta şişmedim ilkim gibi bi garip yani herşey aynı değil asla o yüzden cinsiyet farklı diye düşünülebilir ama değil.. şimdiki hamileliğimde de canım hamur işi ve tatlılar aşerdi hep hala da aşerebiliyorum ilk hamileliğimde hiç aşermemiştim 😁