Benimde ikinci gebelik, oğlum tedavi ile oldu. Sadece 4 ay bulantı kusma ile geçti, pek aşermedim, başlarda kilo verdim ve doğuma kadar sadece 6 kilo almıştım. Şimdi 17 haftalık olduk cinsiyeti öğrenemedim henüz ama, bulantı kusma ve kilo verme yönü aynı, üstüne yine hiç bir şey aşermiyorum ve soğan, sarımsak, Pırasa falan kokularına tahammülüm yok, soğanın girdiği hiçbir yemeği ne pişmiş ne de çiğ yiyemiyorum. İlk başlarda da deterjan kokusundan tiksinmiştim, makinadan çıkan her çamaşır kokuyordu bana, şimdide bütün deterjanlar yumuşatıcılar tek tip kokuyo :( sanırım hiç düzelmeyecek. Hiç bir şey yiyemiyorum neredeyse. Bu kadar farklı belirtilerle ikiside aynı cinsiyetmi yoksa farklı mı çok merak ediyorum.