gunesligun çok geçmiş olsun. Benim de 12 haftalık kalp durmasından dolayı kürtajım var. Kürtajdan sonra üç kere adet oldum. Üçüncü adetimi eski düzene göre oldum. Doktorum rahim toparlanmadan hamile kalamazsın zaten demişti. Ama yine de en azından üç ay beklemekte fayda var diye düşünüyorum. Hem fiziksel olarak hem de psikolojik olarak toparlanmak için