BehiyeGrel canım bende 10 gün önce 7 haftalık hamileydim 9 saatlik yolculuk yaptım inip yürüme şansım yoktu ama bi sıkıntı olmadı çok şükür doktorumda bi sıkıntı olmaz demişti sadece ayaklarımda şişlik oluşmuştu ve hafif mide bulantısı kendini iyi hissediyorsan bi sıkıntı olmaz inşaallah😊