BehiyeGrel Anneler merhaba ben 6 haftamı doldurmak üzereyim ama bir kaç güne 11 saatlik bir yolculuk yapmam gerekiyor ? Sizce bir sakıncası varmı daha önce veya yolculuk yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi?
Burcuuuuu BehiyeGrel ben bilmeden 4 haftalıkken 15 saatlik yola gittim geldim cok şükür sorun yaşamadım ama evet sürekli tuvaletim gelmişti
cinderella BehiyeGrel ben ilk 17. Haftamda yaptım 10 saatlik otobüsle şimdide 33 haftadayım 4 gün sonra yine aynı yere yapıcam bi sorun olmaz inşallah seninde olmaz çok küçük daha çünkü
Minedemir Habire tuvalet ihtiyacın gelmiyor mu otobüsle nasıl gideceksiniz 🙄 eğer arabaysa 2 saatte bir 10 dk yürümeniz lazim
Mucizesinibekleyenacemianne Bende 6.haftadayım bu haftasonu mersinin sıcağına düğüne gitmek zorundayım🤦🏻♀️ Bide asıl stres yaptığım şey eylülde 1 saatlik uçak yolculuğum var tam 3aylık olcak inş ozamana kısmet olursa, hızlıtren sanki daha iyi olur gibi dimi? Varmı 3 aylıkken uçak yolculuğu yapan😐
Sukeyne Mucizesinibekleyenacemianne canım ben yaptım kendine sıkıntı yapma. tüm ulaşımların en iyisi uçak bence bu dönemde.
BehiyeGrel Mucizesinibekleyenacemianne Uçak da basınç var diye önerilmiyor diye biliyorum özel araç ile gitmeyi tercih mi etsen acaba 🤗 Allah şimdiden kolaylık versin🤲
1850 Mucizesinibekleyenacemianne ben yaptım ucak korkunuz yoksa eger acayıp rahat nevsehır den ıstanbula geldım ıkı hafta once sıkıntı olmuyor. Yorulmadan varıyorsun ıstedıgın yere.Zaten doktorumda otobus yerıne ucak tercıh et dedı. Ucak 32. Haftadan sonra sıkıntılı
Mucizesinibekleyenacemianne Sukeyne teşekür ederim fikriniz için🙏🏻🤗 doktor da bi sıkıntı olmaz dedi ama tecrübeli anneden duymak daha iç rahatlatıyo😌🧡 Sağolun..
Mucizesinibekleyenacemianne BehiyeGrel bende ondan dolayı hızlı tren daha sarsıntısız götürdügü icin onu mu tercih etsem dedim ama persembe kesenin falan durumuna göre tekrar bi danışırım doktoruma :)
1850 Mucizesinibekleyenacemianneankaraya ıstanbuldan hızlı trenle de gıttım uc hafta once ondada sıkıntı olmadı hatta cok rahat sarsmıyor hıc. Lavobosu da var siz nereye gideceksınız
Mucizesinibekleyenacemianne 1850 ben de konyadan ankaraya gidicem hemen hemen 4bucuk saat benimki de trenle olursa :))
1850 Mucizesinibekleyenacemianne tren hiç sallamıyor ve yormuyor. Hatta business bölümden alın. Dahada rahat konforlu. Cok fıyat farkıda yok
Aysenurtsr Mucizesinibekleyenacemianne 4.5 saat trenle mi? Yanlisiniz olmasin 1.5 saat suruyor konya ankara trenle.