Gizemmiis Canim benim bulantılarım baya fazlaydi su bile içemiyordum o derece…sabah biseyler yedikten sonra 1 tane prilam alıyordum iyi geliyordu ara öğünlerde meyve yemeye çalışıyordum aç kalınca bulanti daha fazla oluyordu sık sık ama azar azar yemeye çalış akşam yemeğinden sonra 2 tane aliodum şükür öyle böyle atlattım o günleri inşallah sizde bir an önce atlatırsınız 🙏