Dilara0606 Merhaba , ben 13 mayısta folik asit 5 mg aldım bebek düşündüğümüz zamanda başladım 25 mayısta bebeğimiz tutundu 25 haziranda test yapınca ve sonrasında hastahane deki sonuçlar 1 aylık olduğunu anladm, 10 temmuzd 6+4 te ilk kontrolümüz de keseyi gördük kalbi duyduk çok şükür , hic bulanti kusma yasamadim doktor şanslı ailelerdensiniz dedi şuan 22+3um bu zamana dek hiç olmadı , ogrenmemden 3 gün önce uykum geliyordu 3 ay uyku oldu sadece, birde hızla büyüyen göbeğim 🙂 hamilelik hayalim kitaplar ileydi öyle de yaptım doktor hemşire kitapları edindim orada 0.4mg bahsediyordu doktora gittiğimde danıştım 10.haftama kadar 0.4 mg ile devam ettim 10.haftamdan sonra omega ve d vitaminine geçtim bunları doğuma kadar kullanıcam şuan 22+3um 6 kasımda randevumuz var, henüz başka ilaç kullanmıyorum, 0.4 mg bebek için ideal folik asit miktarı bunu doktorum söylemişti , arkadasim da bebek düşünüyor 1 sene boyunca 0.4 kullanabilir demisti , bende gündüz kahvaltıdan sonra alıyorum ilaçlarımı folik asidi de öyle yapmıştım