Kizlar ben regemesis max kullaniyorum ve bunu ne zaman alsam lusuruyorum bi 15 dk sonra eczaci yemekten 1 2 saat sonra al dedi oyle aliyodum zaten kokusu kendisi midemi cok bulandiriyo ictikten sonra kusuyorum 2 gundur icmiyorum bunun yerine bol vitamin aliyorum buda gerekli biliyorum ama gercekten hic kolay olmuyo cok zor yutabiliyorum zaten goruncr bile mide bulantim oluyo bunu kullanan ve boyle sikayetleri olan varmi varsa neler yapıp geciriyosunuz kullanmaya devam ediyomusunuz