Gecmis olsun, 20. Haftamdayim bu zamana kadar 4 kere ikisi (kirmizi kan seklinde) ikisi (pembe akinti seklinde) lekelenmem oldu. Progestan 200 luk vajinal fitil kullaniyorum sabah aksam, cok sukur bebekte sikinti yok. Bazi kisilerde bu tarz kanamalar olabiliyormus, seyahat, cinsellik, agir ev isi vs yapma dedi doktorum. Bu hafta daha yeni kanamam oldugu icin 1 hafta istiharat verdi, sonrasi icin de daha sakin bir donem gecirmem gerektigini soyledi. Panik olmayin kanama cok siddetli degilse, fakat en kisa surede doktorunuza gozukun ki progestana baslatsin (muhtemelen baslatacaktir) umarim bir daha olmaz kimsede🙏