Didemyaman amin amin canım onun bana verdiği güç gerçekten inanılmaz bişey normalde ben çok kafaya takan biriyimdir bu ilkim olsaydı şimdiye ağlaya ağlaya bi hal olmuştum 😅😅ama şimdi o bana sarılıyo öpüyo canım annem diyo ona sarliyorum ya herşeyi unutuyorum bi yandan korkmuyo değilim ama en azından içimde bi rahatlıkta var şükür evlatlarımızın bu dünyada yiyecek ekmeği varsa zaten bi şekilde kavuşuruz canım ben bunu en iyi oğlumda anladım canım gerçekten çok zor zamanlar atlattım ama işte bi tesadüfle öğrendim rahim ağzı yetmezliğimin olduğunu şimdi bu bebeğimde de aynı şeyleri yaşicam yine zorluklar beni bekliyo ama en azından şimdi yanımda oğlum var o bana çok güç veriyo sakinlik veriyo çok şükür Rabbime 🥰🤲