rabiamustafa Fehime16 teşekkür ederim canım düşünmen yeter ya nette var heryerde ama işte görerek almak daha iyi oluyo diye kısmette yokmuş 😊
Fehime16 rabiamustafa bu tarz şeyleri bende görüpte almayı tercih ediyorum oyuzdn çoğu şeyi guvenemedim netten almayı başka şubelerine sordur canım belki bulursun bulamazsan da siz sağlıklı olun yeter aman beaa 🤣🤣🤗
Melek1478 MslAknn bende aldim kurdum gayet kullanişli. Kurdum şuan duruyor bebek odasinda. 3 kademesi vardi galiba