Guzellerbebek MslAknn ben aldim.ama hic kullanmadim esimede soyledim boşa duruyor sallanan ana kucagi almistim reglu yatagi bi suru sey alinca o kaldi pakette
Melek1478 MslAknn bende aldim kurdum gayet kullanişli. Kurdum şuan duruyor bebek odasinda. 3 kademesi vardi galiba
Guzellerbebek MslAknn https://resimyukle.io/r/IMarm9rRKF Bumu.sizin dediginiz ben mavisini aldim cok.kullanisli
Fehime16 rabiamustafa Canim BİM’in sayfasında izledim şimdi sallanıyor evet sende Instagram üzerinden sayfasına bak görünüş olursun
Bartinli rabiamustafa evet sallanıyor geçen gün aldık biz kurduk baktık kullanışlı gibi geldi bebeğimiz doğduğunda kullanmaya başlayınca daha ne anlarız ama güzel
rabiamustafa Fehime16 saol canım teşekkür ederim diğerlerine yetiştim ama onu yakalayamadım mmalesef😒
Fehime16 rabiamustafa aaa bizim burda dün bile duruyordu bilseydim alır buradan gonderirdim sana olsun belki yine gelir canım yada başka şubelerine sordurdunmu
rabiamustafa Fehime16 teşekkür ederim canım düşünmen yeter ya nette var heryerde ama işte görerek almak daha iyi oluyo diye kısmette yokmuş 😊