Buseker mutlaka düşük onleyici ilaç kullanmalısın başka doktora git vakit kaybetmeden. Ayrıca bebegin kalp atışı hala varken kürtaj neden sinir oldum. Benimde kanamam oldu 9 haftalıkken hemde aşırı çok adet kanaması gibiydi hastanede yattım ve ilaç başlatılmıştı sonra geçti.