Buseker Kızlar 6.haftadayım ve kanamam var bu durumu yaşayan var mı ? Kanamam olduğunda doktor ağar topar kürtaj yapmak istedi izin vermedik bebeğin kalp atışları var ve kese bütünlüğü bozulmamış bilgisi olan var mı ?
Ebruuuusalman Buseker aslnda bebegin kalp atisi varsa nie kurtaj diolarki tuaf genelde burdada cok okuyorum genelde igne yada ilaca basliolar dusuk.tehlikesi icin
mucizegebelik6 Buseker ay sacmalamasin kap atışı varsa sakin ellettirme baska bi doktora git vakit kaybetmeden sana dusuk iğnesi vururlar bende iki kes oldu bu durum
_gmzenur_ Buseker 4. hafta ve 8. haftada yaşadım hiç birinde doktorum bu tepkiyi vermedi hatta bu hafta 2 gün hastanede yattım kanamam oldu iğne tedavisi yaptılar bence sizde başka bir doktora gitmelisiniz bebeğinizde bir sorun yoksa her kadında oluyor nerdeyse kanama
Buseker Muberenay_25 amin inşallah evet gidiyorum şuan sadece uzan ve dinlen dediler iğne vurdu progrstan içiyorum
Asiyes Ebruuuusalman katılıyorum kanama olunca ne kürtajı ya kesede veya başka yerde kanama alanı vardır yok edilmesi için iğne veya progestan başlatılır kalp atışı varken kürtaj çok saçma başka doktora gifin net
Buseker mucizegebelik6 nasıldı peki kanamalarınız ve kaçıncı haftada oldu bilgi verebilir misiniz çok korkuyorum da ve gittiğim doktor profesör dü
Buseker _gmzenur_ hangi hastanede yattınız ve doktorunuz kim bilgi verebilir misiniz ve şuan kaç haftalıksınız
Buseker _gmzenur_ çok teşekkür ederim Adana’da mı yaşıyorsunuz hangi doktora gidiyorsunuz öyleyse kusura bakmayın
htcmuhammed Buseker baska doktora git canim Benim bildigin adet kanamasi gibi kanamam olmustu doktor kurtaj demedi hastaneye yatmistim igneler serumlar toparladim oyle yine kan fln gelmisti igne yapildi progestan kullandim kendini sakin yorma bol bol uzan dinlen
Buseker htcmuhammed çok teşekkür ederim çok sağolun hangi hastanede yatmıştınız ve kaç haftalıkken olmuştumuz bilgi verebilir misiniz
htcmuhammed Buseker tam hatirlamiyorum ama 9 haftamiydi neydi snradan da leke gelmeye basladi 6 7.aya kdr ilac kullandim benim gebeliklerim de hep dusuk riski oluyor simdi de 2.ye hamileyim yine kan geldi igne vuruldum ilac kullandim