Hana_33 kan ve idrar sonucuma baktı doktor hiç birşey yok gayet temiz dedi bebek büyüdüğünden rahim geriliyor dedi ama içerde olan birsey değil tamamen dışarda olan bir his dedim birsey yok sonuçlar temiz dün ultrasonda da birsey çıkmamıştı zaten dedi üşütmeden olabilir mi peki dedim yok ondan olmaz öyle dedi devam ederse dahiliyeye görünebilirsin dedi dahiliye ne alaka iç hastalıklarıyla alakalı ne olabilir ki içerde olan bir ağrı olsa herkesin dediği doktorun da dediği gibi rahim geriliyor filan diyecem ama diyemiyorum garip valla umarım geçer de daha fazla psikolojik sorun yaratmaz bari bana