Erkanur Hana_33 ya devleti özeli yol gbi bnde hep özele gidiyorum doktora kalsa düşükle sonlanacak daha keseyi bile yeni gördk 😢. O kadar korkttuki beni bnde bi de devlette muayene olcm baklm orann degerleri nasıl çıkacak
Hana_33 Erkanur keseyi zaten 6 haftalık gibi görürsün ve agrin olur düşük diosa da sana ilaç vermesi lazm benimde ilk gebeliğim düşük dediler özel e gttim öyle iyi ilgilendi ki anlatamam ilaç istrat derken çok şükür 27 olduk
Hana_33 Inşallah önemsizdir dusunme ve bir an önce doktora git bende 2 gün snra sağlık ocaginda kontrolum var orda da aynı şey derse vakit kaybetmeden özele gdcm tedbirini al takdirini allah'a birak
Hana_33 Erkanur bende onu diyorum sen 5 haftaliksn ben 27 haftalık ve ikimiz aynı dertten yakınıyoruz sence bebek yerleşmesi mi
MomBse Erkanur yerleşme olduğunu düşünmüyorum çünkü ben bugüne dek böyle birsey yaşamadım ne yerleşmeyle ne bebeğin ve rahmin büyümesiyle alakası yok çünkü hepimizin de haftası farklı durumu farklı ama şikayet tamamen dışarda
Erkanur Hana_33 yani yerlşme olsa kasklarm felan daha çok agrrdı ama oradı ne alaka sanki ters bi hreket yapmşmda öyle bi ağrı girmiş gbi
Erkanur Hana_33 ya keseyi gördük çok şükür kan degerim tamı tamına iki katına çıkmadığı için bana saglksz gebelk olablr dedi ama bn kabullenemiyorm bunu çünkü ne kanamam ne lekelenmem ne de agrılarım hiç bşy yok be olmayacakta inşllh 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽
MomBse Hana_33 inşaAllah kan ve idrarda birsey çıkarsa bilgilendiririm ultrasonda birsey çıkmadı zaten
Hana_33 Erkanur tamam o zmn uzandıkça ayaklarının altına destek kat yükselt kimisinde kan değeri yavaş çıkar korkma birşey olmaz inşallah