Elmas94 Bime gelen anakucağı hakkında ne düşünüyosunuz anneler alınır mı? https://resimyukle.io/r/o1VNwmkkiO
Merwenursaka Elmas94 Aynı markanın ana kucağı Trendyol da 124tl ye düşmüş ben ordan sipariş verdim bugün bı bakın bence, bide mağazayı takip edersen 15 TL.daha indirim geliyor 😂
Kderdenzmsl Elmas94 ben de almak istedim yetisemem itiş kakış olur diye işimi şansa bırakmadım e bebekten 50 lira fazla ödeyip sipariş verdim bugün yarın gelir hemen hemen aynılar
Kaderyerrr viildaaannn kayınvalidem almış henüz getirmedi 😅 BİM’in ürünlerinden mama sandalyesi, bakım seti , biberon temizleme fırçası , ana kucağından faydalandık bakalım nasıl çıkıcak 😀
Bebiscann viildaaannn evet ben yarın bimin kapısında olcam, bı kaç bebiş malzemesi lazım kışlık yelek bere müslin bez alcam evde var ama az almişım ihtiyacim var
viildaaannn Damlasu_23 işte ne güzel şanslısınız hem uykumuzdan bölüp kalkıp gidecez hemde alabilecek miyiz keşke biizm de tanduhımız olsaydı ahh çok şanslısınızz
viildaaannn Hilalkhrmn417 a101 e gelenler hem uygundu bime kıyasla hemde kumaşların ben çok begendim ama pijama takımı gördüm 25 TL bide ikili zıbın vardı 20 küsür ona bakıncam
viildaaannn fuunda_3 aaa bebek ürünleri haberiniz yok mu https://imgyukle.com/i/kTqcNh https://imgyukle.com/i/kTqg2n
viildaaannn Merveelisa ne yapsın bu insanlar nerde uygun ona koşuyoruz gerçekten durum kötü ama artık nasipte varsa inşallah alırırız
ftmnr_drgt viildaaannn hepsini tamamladığımız için almayı düşünmüyorum bende 22+2yiz kızımla 😇 geçen de 101den de temin etmiştim , insallah gonlunuzce bulursunuz hepsini
viildaaannn ftmnr_drgt ahh inşallah bende 101 den almıştım cok begendim onların kumaşlarını inşallah Bi m de aynıdır