Gonul_enes Saadet2000 bastirdilar bana ama sadece parmak uclariyla biraz acidi, evet ama oyle var gucuyle bastirmadilar
metehaninannesiii Saadet2000 bana pansuman yapmadılar canim gelipte kontrol bile etmediler ameliyattan cikinca pis kanı boşaltmak icin geldi hemşire hemen sonra pansuman yaptı o kadar