Kızlar 18 haftalık hamileyim geçen hafta karnımda kaşıntı oldu ondan sonra kasintim iki ucgundur yok ama bana karnım küçülmüş gibi geliyor bugün annemde dedi karnın daha çok çıkıyordu noldu diye daha bebek hareketlerini de hissetmedigim için çok korkuyorum herhangi bir sancı ağrı yok kanama felan yok elhamdülillah sizce bir sorun var mıdir