Bede ewet bızede 6.ayda amelıyat olması gerekır dedı cıkmazsa amelıyattan sonrada ergenlıge kadar belırlı aralıklarla kontrole gelcek siniz dedı hangı doktora gıttınız memnunmusunuz acaba doktordan. Doktoru ıyı secmek onemlıymıs bazen ıyı amelıyat edılmezse 2. Amelıyat gerekebılırmıs ondan korkuom