07-02-2019 benim eşimde küçükken varmış fark edildiği anda indirilmesi gerekiyor ama ailesi ne yazık ki 4 yaşına kadar bekletmiş daha sonra azospermi olmuş tam 5 yıldır evliyiz 2 sene tedavi gördü ve sonunda çok şükür tüp bebekle hamile kaldım. Ertelemeyin çocuk cerrahına zamanında müdahale ettirilen sonrasında da sık sık kontrole götürün . Testisler vücut sıcaklığında kalmamalı yoksa sperm üretimi yapmıyor.