Minikannecik2 fatosh93 doktora bağlı diye düşünüyorum canım en geç 39 hastalıkken dedi gittiğim doktor normalde 38+6 ya gün vermişti herzaman gittiğim doktor ama bu gün gittim 39 da alalım dedi 1 gün bir gündür diye
Esin-kircan 37 haftaligim su an 5 kasimda 38 olucam adet tarihine gore ama bebegim onden gittigi icin tam 38 de almis olucak
Beritan01 Bir heyecanda bende var 36+3 uz şuan 9 Kasım da tam 38 haftalıkken ikinci sezeryanimi olacağım 🙈
Angelim Esin-kircan güzelce hazırlan annesi güzel uykular çek az kalmış seni de bnde aralığı bekliyorum herkez sezaryen dan sonra Nescafe falan iç baş agrin gider diyorlar bu seferde kesin goturcem
2inciannelik Esin-kircan benim yarın kontrollüm var 37+4 gün lüğüz. Gün verir mi bilmiyorum ama ssvd düşünüyoruz
Minikannecik2 Fztnrvrd ne kadar çok dursa o kadar faydalı onun icin dedi salı sabah 8 buçukta insallah