Minikannecik2 Esin-kircan 1 kasım da biziiim🥳 bende çok çok korkuyorum burda durayım tecrübeleri okuyayım😊😊
Angelim Esin-kircan güzelce hazırlan annesi güzel uykular çek az kalmış seni de bnde aralığı bekliyorum herkez sezaryen dan sonra Nescafe falan iç baş agrin gider diyorlar bu seferde kesin goturcem
2inciannelik Esin-kircan benim yarın kontrollüm var 37+4 gün lüğüz. Gün verir mi bilmiyorum ama ssvd düşünüyoruz
Beyzannns Minikannecik2 doğum bugün hayırlısınile kucağına almak nasip olsun canım bizlere de dua et 🥰🥰
Minikannecik2 Poyrazinannesielif hayırlısı insallah ilki de sezeryandi ama suni sancı sonrasıydı zaten Ağrı’dan kıvranıyordum hiç bisey hatırlamıyorum genel anestezi olmustum şimdi araları da kısa hem o yüzden hemde ameliyattan çok korkuyorum yazarım doğurunca nasıl olduğunu 😅😅
Eymen_Enis_Ser Selincee Amin İnşAllah İnşAllah canım benim İnşAllah sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah Rabbim ♥️🤲
Kubraayaz Ben 2 Kasım olucam ilki genel di bu spinal olucak çok heyecan ve korku var bakalım.nasil olucak sanki ilk dogumum olucak gibi hissediyorum
Sureyyakaraca fatosh93 Bana 38 39 haftalık doğuma alırız dedi 2 hafta var işte tam net gün belirlemedk ama 36 haftalığım
Minikannecik2 fatosh93 doktora bağlı diye düşünüyorum canım en geç 39 hastalıkken dedi gittiğim doktor normalde 38+6 ya gün vermişti herzaman gittiğim doktor ama bu gün gittim 39 da alalım dedi 1 gün bir gündür diye
fatosh93 Sureyyakaraca bende 35+ 2 sezeryan olacak daha tarihi belli degil ilkinde 38+6 olmustu bunda dayansmiyorum artik 🙈