Esraustaoglu bende 8 haftalıkken yakalandım 10.haftada karantina bitti ama öldük öldük dirildik. Eşimde bende pozitiftik ve aşım yoktu. İlk bir hafta tat koku yoktu, öksürük çok fazlaydı, oksurdukce istifra ediyordum. Ama bol su sirke c vit zencefil zerdeçal bal karışımı 1 haftanın sonunda ayağa kaldırdı. İkinci haftamız daha rahat geçti. Bebeklerde de hiç bı sıkıntı yok çok şükür.karantinadan sonra iki kere kontrole gittim hatta , gayet iyiler. Doktorumuz bize gidip pandemi polikliniğine muayene olun gerek olursa bı kaç yatırırlar dedi. Ama çok büyük şikayetlerim yoktu , bı de malum hastane ortamı, gitseydim ve yatsaydim aklım eşimde kalacakti, onunda bizde tabiki …. O yüzden evde baktık kendimize geçti gitti çok şükür. Korkmayın. Bol bol dua edin🤲🏻