Merhaba anneler eşimle dün test verdik eşim pozitif ben negatif geldim evde kalmıyorum annemlerde kalıyorum 5 gün sonra bir daha test vereceğim inş covid olmamışımdır aşım yok çok endişeleniyorum 14 haftalık hamileyim 😭 belirtilerim başlamadı daha çok endişeleniyorum bebeğime bir şey olur diye başına gelen varsa bilgilendirirse çok sevinirim 🤲