Busra_y Dilara0606 lekelenmen filan mı olmuştu canım yada başka bir sebeb bana 7. Haftada o yüzden yaptılar bide 27 de
minikkoalaa Saaki teşekkür ederim. Benim pozitif çıktı. Her ay bakacak. Sanırım 7. Ayda ve doğunca iğne yapılacakmış. doğru mu ☺️