1,5 yıl önce düşük yaşamıştım kürtaj sonrası kan uyuşmazlığı iğnesini vurulmuştum. Bu hamileliğimde 6. Haftada kanamam oldu tekrar iğne vuruldum. Doktorum o zaman söylemişti 28. Haftada tekrar vurulacaksın diye. 5 gün sonra randevum var iğnemi o zaman vurulacağım. Doğumdan sonra da bebeğin kan grubuna göre tekrar vuruluyor olabilirsin öyle bir şey duymuştum ama net bir bilgim yok yanlış yönlendirmeyeyim.