Of bende aşırı korkuyorum. Bazen normal yaparım herkes yapıyor diyorum bazen de yok yok yapamam sezeryan istiyim gidince doktora diyorum sonra ya sezeryanı daha zor atlatırsam sütüm gelmezse 1 hafta yatağa bağlanır yavrumla ilgilenemezsem diyorum 😬 kafamda kurup kurup duruyorum Allah yardımcımız olsun valla zor.