DerinMavii Sezeryande zorunlu bir durumunuz yok ise ben normal taraftarıyım, daha sağlıklı hem, hemde daha çabuk ayaklanıyorsunuz. Acısını yaşayınca görücez bilmiyorum zorluğunu ama, ağdaya dayanamayanların bile normal doğum yaptığını iyi kide normal yapmışım dediğini gördüm duydum 😁 Allah güç kuvvet veriyo. Hangisi hayırlısıysa öyle olsun tabiki 🙏🏼