sedefyarsii1 Kızlar bu gece 12 den sonra 40 haftalık olcam son bir haftadır akşam bu saatlerde çok mide bulantım oluyo halsizleşiyorum bugün de baş ağrısı başladı aynı durumu yaşayanınız var mı 🙁
Evlatsevgisi2 sedefyarsii1 ay benimde oluyor😵 aç olunca ama yemek yiyorum sonra bı maden suyu iyi geliyor
btlygz sedefyarsii1 bende iç bacak ağrılarıda var sanki spor yapmısım hamlamışım gibi 🙄 sizdede oluyomu
sedefyarsii1 Evlatsevgisi2 benim 2 saat o şekilde devam ediyo sonra kendi kendine geçiyo anlayamadım🤷🏼♀️
Ecemiz btlygz 39+6 Az önce nişanım geldi bütün gecede uykumda adet ağrısıyla uyandım kızlar bugün dogururmuyum acaba hala 15dk da bir adet ağrısı gibi bişey saplaniyo kasıklarıma
-Selma- Benimde mide bulantim ve ishal vardi simdi de agrim var regl agrisi 39+2olduk bakalim bebis de kanalda gelsin artik baya da assagiya indi 😣🤗
Cerensultan btlygz Sezeryansa rahat dogurursun ama normal yaparsan işaretler gelemeden bekliyorsunuz tabi doktorunuz söylediyse onayri hayirlisyla alın kucaginiza insllah