Kızlar merhaba doktorum ilk olarak 13+6 haftalıken tahminde bulunmuştu erkek olma ihtimali %90 demişti cıkıncı göstermişti ondan sonrada başka bir doktor birkaç sebepten dolayı perinatoloji uzmanına gitmiştik 15 haftalıkken doktorunuz tahminde bulundu mu dedi bende erken haftada bulunmustu dedim oda bende erkeğe benzettim dedi şimdi 17+4 günlük gebeyim doktorum tekrar baktı bebeğim makat geliş duruyor bacaklarınıda cok acmadı biraz görünüyordu ve boş dedi iyice bakmaya çalıştı biraz daha açtı boş %95 kız gibi ama açmıyor çok suan kapadı tamamen dedi haftaya tekrar bakarız dedi biraz daha bakmaya çalıştı bir cıkıntı gördüm simdide ama en iyisi haftaya bakmak dedi ama ilk baktığımızda gerçekten bom boş duruyordur bugün baya öyle gördük ama çok açmadığı içinde bacaklarını emin olamadık var mı bizim gibi olup hala cinsiyet öğrenemeyen 😀