Kızlar dış gebelik geçirdiğim dönemde test yapacağım zaman su gibi yoğun akıntım olmuştu ama şuan hiç yok sadece belirti göğüs hassasiyeti var. hiçbi belirti yaşamadan öğrenenler varmı? yarın adet günüm ama 2 gün geç yumurtladım 3 gün var adetime diyebilirim. saç kılı kadar çok ince bi çizgi çıktı kaset testte fotoda gözükmüyo düşüncelerinz nelerdir