ZeynepKeke ben mecburi sezeryan olacaktım gün istedim vermedi sonuna kadar beklicez dedi bebişin belki döner dedi ama dönmedi 37+2 de oğlum mecburi spinal sezeryanla 03.36 da kollarımdaydı 🙏 Ama emin ol aniden olması daha iyi yoksa insan biraz korkmuyor değil benim 39+1 de alıcaktı oğlum beklemedi aniden Doğuma aldılar nasıl oldu bitti anlamadım yani 😂