ZeynepKeke bnde 35 haftalık hamıleym canım rabbım nasıp ederse 28 agustos olucak 🙏🏻 Kafası cok asagıda erken dogma rıskım oldugu ıcın dun akciğer gelıstırıcı ıgne oldum yanı ogunu beklemesekte ıns bı sıkıntı olmaz🙏🏻 Gunumuz 28 ama heran gelebılır dedi , sizde konusup alabılırsınız bence tam zamanı 😍