Tostosunannesiii Neslikra06 evwt hem pahalı kıyafetler hemde dısarıya giydigım kıyafetler evde esımın tısortu switi va onlarla takılıyorum ama dısarda mecbur dıkkatlı giyinmek lazım 😬🤭 atmadaydın keske bak sımdı lazım
deletedmom27371 Tostosunannesiii benim bekarken çok az tek tük vardı canım şimdi baya oldu hatta dedim hamilelikten mi hormonlardan sonra araştırdım o jelde yapıyormuş
Tostosunannesiii deletedmom27371 evet ya sorma utanıuorım bazen doktora acarken ınce ama yınede sankı belli oluyomus gibi
dml33 Tostosunannesiii ilk cocukta olmadi şimdi daha gitmedm 😄gidince bakcm artk ucuzunu mu kullaniolar napiolar herşey zamlandi diye