Anneoluyorumm06 Elamasal çok geçmiş olsun canım sen de çok uzun süredir dikkat ediyormuşsun. İnşallah düzelme olur bir an önce. Rabbim sağ salim bebişlerimize kavuştursun inşallah ❤️🙏
Anneoluyorumm06 ggkca inşallah canım çok geçmiş olsun. Rabbim sağ salim kavuştursun evlatlarımıza 🙏❤️
Anneoluyorumm06 Nazoo_00 kanama olursa diye korkutma kendini şimdiye kadar olmamış inşallah olmaz. Zaten baya ilerlemiş hamileliğin maşallah bebiş büyüdükçe riski azalıyormuş. Hiç sıkıntı yaşamazsın umarım Rabbim sağ salim kavuştursun bizleri evlatlarımıza 🙏❤️
Anneoluyorumm06 Tomi geçmiş olsun canım konuyla ilgili youtube da bilgilendirme videoları bulabilirsin gece uyumadan önce kullanırsan daha sağlıklı sonuçlara ulaşırsın İnşallah. ❤️🙏
gldn065807 Anneoluyorumm06 ben gebeliğin başından itibaren kullanıyorum canım ayriyeten kanama alanım vardı şükür o geçti şimdi bu başladı hayırlısı bakalım pruloton ıgnede kullanıyorum ben
Anneoluyorumm06 gldn065807 çok geçmiş olsun inşallah başka bi sorunla karşılaşmazsın canım🙏 Ben de kullanıyorum aynı iğneyi erken doğum veya düşük riskini önlüyor galiba kanama olsa da veriliyor olmasada bebeğin daha iyi tutunmasını sağlıyo inşallah ❤️🙏
Taze1anne Bana da doktor 29.haftada plasentanın aşağıda olduğunu söyledi ama korkulacak bir şey değil bu dedi. Şu an 31 haftalığım. Henüz kontrole de gitmedim, ne gibi kötü etkileri varmış bilen var ise bana ya yazabilir mi acaba 🙏🏻
Vesileymn Merhabalar bişey sormak istiyorum 22 haftalık hamileyim ve dün rahim ağzı kısalmam olduğunu öğrendim. Plasentanın aşağıda olmasıyla aynı şey mi? Çünkü verilen ilaçlar aynı
Anneoluyorumm06 Vesileymn çok geçmiş olsun canım hem düşük riski için hem erken doğum riski için veriliyor. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏❤️
gldn065807 Anneoluyorumm06 saol canim pıhtı atmasını engelliyor canım ebet kanama olsada biraktirmuyorlar hayırlısıyla alalım kucağımıza da herseye tamam diyoruz artık
Elif_55_ Anneoluyorumm06 aynen benimde 17 haftamda öyle olmuştu. Benden kanama da gelmişti. Ama dinlenince ayaklarını yukarı doğru uzatıp yatarsan daha iyi olur bir iş yapma çok eğilme yukarı doğru eğilme yani zamanla çıkıyor.
Anneoluyorumm06 Elif_55_ çok geçmiş olsun inşallah Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin🙏❤️ Tam olarak ne kadar sürede iyileştin canım ?
Taze1anne Selincokerr özel hastanede kendi doktorum ama bunu söyleyen başka bir doktordu kendi özel kliğini olan bir doktor o da.
Selincokerr Anneoluyorumm06 benimde öyle ama bazıları arastrma hastanesine gidin vs diyor kafam karışık
Anneoluyorumm06 Selincokerr Canım ben araştırmaya da gittim dosyam olsun diye gebelik takibi olarak hepsi aynı diye tecrübe ettim hatta devlet ücret konusunda daha iyi özelde kan testleri bile uçuk fiyatta. Doğum olarak düşünecek olursan da hangisi daha iyi emin değilim özelde doğum yapan birçok arkadaşımda çok memnun kaldı devlette doğum yapan da sanırım doktoruna göre değişiyo bu iyi bi doktor bulman lazım.
Anneoluyorumm06 Elif_55_ çok şükür bir ay da düzelme olmuş inşallah benim de çok uzun sürmez ama sürecekse de ne yapalım nasip diyorum bakalım Allah sağlıklı doğumlar nasip etsin bize 🙏🥰