Anneoluyorumm06 şuan 27. Haftamdayım, 17. Haftada gittiğim de aşağıdaydı 19. Haftada yukarı çıkmış baya şaşırmıştım bu kadar kısa sürede çıkmasına. İçini ferah tut yeter, kendini pek yorma ağır falan kaldırma İnşallah çıkar, çıkmasa bile tek olumsuz yanı normal doğum yapamıyorsun, sezeryan olman gerekiyor.