incimercan stor9876 benim ilk dozunda hiç ağrı olmadı, bugün de 2. dozu oldum çok hafif bi sızı hissediyorum inşallah artmaz.
Lulikli Deryaiso doktorumla görüştüm canım kanaman ve ağrın yoksa ol dedi oldum bende. 2. Dozu biliyorum ama 3ü duymamıştım 3te mi var ?
minimalannee stor9876 bende bu sabah oldum eve gelince buz koydum üzerine ilkindede aynısını yapmıştım hiç kol ağrısı yaşamadım.. şifa olsun🌸