stor9876 ya ben 2019 da hamilelikten önce yaptırdığımda ağrılı geçmişti ama ya hemşirenin eli çok hafifti ya da ben direkt arabaya binip direksiyonu sol kolumla falan kullandım aşı olurken de kendimi kasmadım. Kendini dinle çok acımazsa kolunu hareketsiz bırakma sanırım ben hiç aşı olmamışım gibi davrandığım için bir şey olmadı 😁 hatta akşamına duş bile aldım normalde 24 saat sonra almak geeekiyor sanırım