Zeynep_oztrk helal olsun canım çok doğal bende burda çok kişiye sordum şimdi bende bildiklerimi paylaşıp sizlere bilgi vermekten mutluyum 😊 refakatçi alıyorlar bir tane hep yanınızda doğum anına kadar sancıyı çektiğin odayla doğum zaten aynı odada yatağı çatal yapıyorlar o yüzden ekstra bir yere gitmiyorsun. Babayı sadece doğum yaptıktan sonra 15 dakika çocuğu görmek için izni var onun dışında yasak. Odalar tek kişilik canım kimse yok. Odanın resmini yukarıda arkadaşa koymuştum oradan bakabilirsin oda kocaman ve çok büyük. Çokta temiz. Bence yeterince ilgililer her saat yada iki saatte bir kontrole geliyor ebe aynı ebe takip ediyor zaten doğum yapana kadar tansiyona açıklığa bakıyor. Visite doktorlar geliyor toplu olarak iki üç kere hepsi çok ilgililer bence devlet hastanesi olmasına rağmen ben çok memnun kaldım. Tecrübe ettiğim doktorların hepsi çok iyiydi genelde doktorları iyi bence yani ben her açıdan memnun kaldım. Benimde çok kafam karışıktı çok kötü şey duymuştum ama hiç öyle değilmiş gerçekten. Doğum anında da odaya tüm ekip toplanıyor ekipmanlar hazır hemen odaya getiriyorlar yani doktor doğum yaptırıyor ebe yaptırmadı benim doğumumu