ozgeecetiin ben devlet hastanesinde çalışıyorum, bir çok kadın doğum birimi de gördüm ama devletteki kadın doğum birimlerindeki muameleyi sevmiyorum, çok saygısızlık -çirkin konuşma gördüm. İyisi vardır illaki ama nerdeeee?! Bekarlığımdan beri derim ‘doğum yaparsam özelde yaparım ‘ diye. Evet para veriyoruz ama en azından o sıkıntılı zamanında sinirlerini bozmazlar, ekip önemli. Doğum zor geçtiği için bebeğinden uzaklaşan anneler bile var.