merveuzunn bekle bence bu yüzden sezeryan olma ne zaman isterse o zaman geliyo sen naparsan yap dayan az kaldi. Ben mesela 39 a girdim haftalardir hep ağrı çekiyorum ama sabırla bekliyorum geleceği günü. Sabret annelik kolay degil bekle sağlıkla gelsin inşallah