Kızlar 37 haftalık gebeyim yarın kontrolüm var normal doğum yapmak istiyorum ama daha fazla beklemeye halim kalmadı çok zorlanıyorum artık sırf beklememek için sezeryan doğum yapmak istiyorum diyeceğim doktoruma. 38 haftalık olana kadar normal doğumu başlatmak için neler yapabilirim var mı benim gibi sabırsız anneler