Sedaakgulx siz özele mi gidiyorsunuz, ben devlete gidiyorum bana da gel git diyor 39+1 daha doğum nasıl olcak hiç de bir şey demediler ne zamana kadar beklicem onu da bilemiyorum salı günü tekrar kontrole gel dedi yoruldum artık sezeryan, normal doğum, suni sancı hiç fark etmez doğurmak istiyorum artık 😂