zlmsrt benim ilk gebeliğim tecrübem yok ama yenidoğan da alıyorum 0-3 ay bile almayın küçülüyor diyorlar ama tabiki küçülcek bebek bu büyüyor ilk doğduğunda çok büyük şeylerde giymesini istemiyorum açıkçası 1yeni doğanla büyütcek halim yok günde bi kaç kez kıyafet değişir 2,3kıyafet içinde makine çalıştıramıycağıma yeni doğanda alıyorum 0-1ay da alıyorum 0-3ay da😃 ayrıca 6aylık alın deniliyo ama benim bebeğim kış bebeği 6aylık olduğunda yaz gelmiş olcak mevsim geçişlerini nasıl ayarlıyorlar bilmiyorum naçizane benim fikirlerim bunlar😃😃