Ozgeselin- Bende 3 sene önce Kasım’da doğum yapmıştım panik atak oldgm için genel istedm iyiki genel oldm yani çünkü ameliyathanenin sogugu daha panik yaptirirdn bana genel olunca tabi hiç bişey anlamiyosnz en fazla 40 dj da. Bitiyo sonra odaya çıkarıyorlar bı yarım sat sonra yani kendinize geldgmzde yavrunuzu getiriyorlar o an her şeyi unutuyosnz açınız varsa bile😍 ağrım oldu tabi bunyemle alakaliydi bu çünkü çoğu herkes rahat geciriyo kıyafet konusunda kendimi ihmal etmişim hep çocuğa odaklandgmdan kendime eksik koymuşum onun skntisini yasadm çünkü çok terliyidm Kasım ayıydı soğuktu hava o sıra hem terleuip hem soğuk almak iyi değildi tabi ona göre kiyafetinizi hazırlayın şimdiden sağlıcakla alın yavrunuzu🤲🤲