Ozgeselin- Bütün kontrolde önümüzdeki hafta için gün aldık korku heyecan endişe birçok duyguyu bir arada yaşıyorum, en çok ta korkuyorum tecrübeli anneler bi destek atın 😓
denizinnannesi Ozgeselin- ayy bende pazartesi günü sezeryan olcak başıma geleceklerden habersiz bekliyorum heycan korku hepsi birbirine karismis günlerde gecmek bilmiyor sanki ya
Eymen_Enis_Ser Ozgeselin- korkma canım korkcak bir şey yok bende korkuyorum ikinci sezeryandan gerçi tecrübeli olduğum halde
Gerginim Ozgeselin- 1 hafta sonra normale donuyorsun. Ilk 3 gun zor geciyor sonra ztn gunden gune gozle gorulur derecede iyilesiyorsun.
RumeysaNur34 Hiç korkma çok şükür bebeğine kavuşuyorsun anlattıkları gibi kötü değil sezaryan onları hiç duyma bile iyi düşün iyi olsun 😇🤲
Serpil-Harun21 Kızlar hiiç korkmayın ben en başından beri sezeryan diyorum kız kardeşim normal istiyordu son gün normal doğum olmaz dedi aniden sezeryanla yaptı ama kardeşim iyiki sezeryan olmuşum bence sende sezeryan ol diyor hemen ayaklandı çok hüzeldi
Zeytininannesi01 Serpil-Harun21 beni hep korkutuyorlar çevremde sezeryan olursan bebeğini bile kucağına alamazsın iyileşmen çok uzun olur ayağa kalkamazsın diye 🥺bende sezeryan olmak istiyorum normal doğumdan korkuyorum
Serpil-Harun21 Zeytininannesi01 aman gitsinler onlar çok bilmiş olmasınlar şütefen kardeşim sabah dokuzda doğuma alında dokuz buçukta çıktı daha 20gün oldu aynı gün daha ayağa kalkmaktan emzirmeye kucağına almaya başladı dört saat sonra uyuşma geçince yürümeye başladı ne kadar çok yürürsen okadar çabuk toparlanırsın diyor 23yaşında normalde korkar herşeyden falan maşallah kaynanası bile onla. Kalmadığı halde eşi üç gün kaldı dördüncü gün işe başladı tek başına yemekte yaptı temizlikte bebeğede o bakıyor hemde ilk hamileliği
Ozgeselin- Zeytininannesi01 her doğum her anne her bebek özeldir herkesin doğumu farklıdır ne diye Korkuturlarsa yaaa
Zeytininannesi01 Serpil-Harun21 Maşallah 🧿 Allahım hem kendine hem bebeğe sağlıklı uzun ömür versin 🤲😍bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim 🥰
Serpil-Harun21 Zeytininannesi01 rica ederim canım benim inşallah darısı başına sağlıkla al evladını kucağına kendiniz sıkıp bunaltmayın ne kadar pozitif lik okadar iyi geçe
Selver07 Korkulacak bişey yok bebeğini düşün heycan oluyor sadece Rabbim kolay doğumlar versin 🤲🏻 benim ikinci sezeryanım olacak tek korkum kızımı arkamda bırakıp ameliyata girmek ☺️
Ozgeselin- Gerginim benim şuan da da çok ağrım var bunun bir üstünü yasıycamı sanmıyorum artık ağrıda :) sadece ameliyat olmaktan korkuyorum