tugbaninmucizesi Merhaba kızlar 10 haftalık olup cinsiyet öğrenen var mı ya da tahmin edilen ne zaman öğrendiniz 😊
DilekAdekaErkara tugbaninmucizesi bizim cinsiyetimiz 11 haftalıkken belli oldu.hiçde değişmedi şuan 33 haftalığız.ama 11 haftalıkken net değil %90 erkek denmişti.
svmeybgl tugbaninmucizesi 12+1 de doktor bana kesin konuşmadı büyük ihtimalle erkek dedi . Bende 16. Haftadayım cumartesi kontrolüm var umarım kesinleşir
Mnlya Bıde bu kese muhabbetı var bebek soldaysa erkek sagdaysa kız dıye benımkısı solda bakalım ne cıkcak :)
Sulemrahkuzey Mnlya tam tersi canım bebek soldaysa kız sağdaysa erkek derler benim ilk bebeğim erkekdi ve sağ taraftaydı ☺️
Mnlya Canm bence bulunmaz ama sorarsın ben sorcam cunku bıde bu kese muhabbetı dogrumu onuda yazarım buraya yuzde 85 sogru cıkıyomus guya bende erkek hıssedıyorum orası ayrı ruyamdada hep erkek goruyorum kız cıkarsa surprız olcak o ayrı :))
Mnlya DilekAdekaErkara allah hayırlısıyla kucagına almayı nasıp etsın darısı başımıza ınsallah az kalmış :)
DilekAdekaErkara Mnlya amin canım hepimizin ki sağlıcakla gelsin inş.azaldı ama bende azaldım☺️Çok zormuş bu hamilelik.daha ilk bebeğimiz bizim☺️
Mnlya DilekAdekaErkara zaman gectıkce bende korkuyorum neler yasıcam diye daha yolun basındayız serumlarla ayakta duruyorum ılerde ne olcak mide bulantısındAn baska merak edıyorum :)
DilekAdekaErkara tugbaninmucizesi erkekse hemen belli ediyor zaten.ben detaylı ultrasonda erkek denene kadar hiç inanmak istemedim ☺️Hep kız olsun istediğimden heralde😀😀
Mnlya Sulemrahkuzey valla bı post acılmıstı onun altında soldaysa erkek dedıler cogu kısı bende ona ınandım 😃
ayaniz 12+3üm haftaya randevum var haftaya randevum var , cok garip bi duygu kızda olsa erkekde olsa esit derece sevinicemm ama insan bi an önce ögrenmek istiyo:) Karnımda oglum yada kızım diye sevmek seslenmek istiyorum🤗 H