Bfduam Ovülasyonda dün/ bugün, (kısa süre önce) çatlamayı görenler kaçında gördünuz? Topiğimizde toplanalım mı? Bat ne zaman, kaç aydır korunmuyoruz? Umarım bol pozitifler dolar burası🤲
bigunanneolucak Bfduam https://resimyukle.io/r/WSEh0wV9TE benimki bu şekilde ama. Bi türlü emin olamıyorum 🙏🏻😞
TunarinAnnesi Bfduam dün sola çatlama oldu sağda 20 mm olana hcg iğne yapildi Bugun inşallah tutar 😍geri sayım başladı 10 kasım 🙏
ozgekosaraytekin Bfduam https://www.hizliresim.com/pa9u97f Bu da benim testlerim… geçen haftalarda hsg çektirdim. 2 yıldır çocuk istiyoruz, 2 düşük yaptım 7. ve 9. haftalarda.. inşallah bu ay olur olmazsa doktor aşılama yapacağız dedi. Nasip bekliyoruz bakalım
bigunanneolucak umutluanneadayi umutluanneadayi anlamıyorum işte bende. Ebru ceylan teste devam et dedi😵💫😵💫 kafam karıştı. Sen testini atar mısın
umutluanneadayi bigunanneolucak ben bu ay test yapmadım ama test kullandığım zamanalr aynı gün oluyordum o yüzden biliyorum canm
umutluanneadayi Bfduam bat 11 ama bu ay olmaz memleket’e geldik durmadan ağır çalışıyoruz 🥺 sanmıyorum bu ayda ümit yok
Bfduam TunarinAnnesi hadi bakalım inş. Bu arada hoş geldin tekrar topiktaşım🌹 Inş canım ya görelim pozitifleri🤲
Bfduam bigunanneolucak ah canım benim ya, gerçekten çok zor bu bekleyen tayfanın hali:) bir yıl olacak benimde. Ağlanacak hale gülüyoruz artık:)