damlarici Yasafi-23 aynı kan gruplarıyız bende 28.haftada doktorumun yazdığı mor reçeteyle iğnemi oldum doğumdan sonrada bebeğin kan grubuna göre gerek duyulursa ikincisi vuruluyormuş diye biliyorum